мисли за нещата които ме интересуват и са важни за мен

неделя, 28 юни 2009 г.

Иван Костов, или как нещата могат да се случват по друг начин

Вижте този сайт: http://www.otgovori.eu/



















Аз снощи зададох въпрос. Честно казано не очаквах, че ще има отговор. Мислех си, че е просто поредната медийна кампания. Но каква бе приятната ми изненада, че още днес сутринта вече имам отговор! Снощи въпросите бяха около 50. Днес са 110! Политик който обръща внимание, на въпроси зададени от обикновените хората, вместо да се измъкне с отговори от рода на "абе сайта нещо не е наред, интернета е бавен, имам много ангажименти..." заслужава моето уважение! И то видео отговори на всики въпрос!

Пак честно ще кажа, че бях разочарован от г-н Иван Костов. Когато разцепи СДС и съдаде ДСБ. Когато мълча толко време. Когато смени някои министри./сигурен съм, че е имало защо/ но не каза цялата истина. А тогава имахме надежда нещата да се случат със Синята идея!

Но сегашното му поведение, пак казвам заслужава уважение!

А, и това ми хареса: "Може би днес ще се видим във Вашия квартал. Не се колебайте да спрете, за да поговорим. Нека въпросите не стоят между нас - да ги обсъдим! Да се запознаем лично!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар