мисли за нещата които ме интересуват и са важни за мен

четвъртък, 4 юни 2009 г.

Още една причина да гласувам!

И тя се казва Мария Ненова. Не я познавам лично, признавам.

Но ми беше достатъчно да я видя в http://retv.kaloyan.info/tag/mariya-nenova/

Това са клипове с нейно участие по RE:TV

И не ми трябваха, нито агитация, нито пропаганда, нито листовки, или кокошки:) за да я подкрепя!

Просто има излъчване на човек, като всички нас/а не на политик:)/ и говори на същия език като нас! И има същото разбиране на проблемите, например като мен. Няма да правя повече комплименти, просто изгледайте клиповете.
Де, да бяха повечето политици като нея!

А вижте и блога и http://metafrasiorg.blogspot.com/ наистина си заслужава!
И я подкрепете!

Пак ти желая успех Мария! И перничани да внимават за кого гласуват на 7 юни и на 5 юли:)

1 коментар:

  1. Много благодаря за подкрепата!:) Малко съм притеснена на тия клипове, защото определено не съм телевизионна звезда, но щом съм останала правилно разбрана, значи всичко е наред. :)

    ОтговорИзтриване