мисли за нещата които ме интересуват и са важни за мен

петък, 5 юни 2009 г.

Излизам от нелегалност!

Повод да напиша това, ми даде предаването "Булевард България" на Иван Бедров по RE:TV. За пети път някакви хора, някъде искат да знаят всичко какво правя! Ама, че не е законно, ама че е в нарушение на Конституцията, и правилника на Народното събрание май, това вече не е никакъв проблем!

За да помогна на МВР, и да им спестя усилията, да се занимават с блогъри, и писачи по форумите, предлагам инициатива- всички тъмни субекти, които влизат в интернет, да излязат на светло, и да се легитимират! По възможност с трите си имена, ЕГН, и телефон за обратна връзка! Ако ви поканят на кафе, да знаете къде да отидете. Аз вече изпълзях от землянката! Следвайте примера ми!

Въобще, ама хич, не ме бърка, че МВР, ДАНС и т.н. ще разбере, аз какво пиша и на кого! Дори бих им дал информация! Много, ама наистина много ме бърка това, че ми нарушават правата , и някои се опитват да прегазят законите!

Сега сериозно! Безочието и арогантноста на тройната коалиция насила, ще ме накара да гласувам! И то против тях! Аз, и без това съм решил, но това е друг въпрос!
Тези хора забравят една дума, и тя е морал! Или съблюдаване на установените правила!

На всичко отгоре ни Калфин, ни Станишев ми се обадиха по телефона! :(
Какъв е тоя двоен стандарт?

Няма коментари:

Публикуване на коментар