мисли за нещата които ме интересуват и са важни за мен

събота, 27 юни 2009 г.

"Обичам синьото небе, обичам земята..."

"Обичам вашите ръце-зовящи свободата!
И мразя всеки, който ми пречи да бъда Човек!"


Обичам и лятото, и синьото море но най-вече свободата!
/на снимката е "тихия бял Дунав"/, но и него много си го обичам!:)/

Изкуството и политиката са доста различни в същноста си. Но понякога дори и на хората от изкуството и културата /така да го кажем/ им се налага да се намесят в политиката. Някои, лично убедени, други, заради доста хонорари. Аз никого не мога да съдя. Нали това е свободата- всеки да може да направи своя избор, без някой да "стои на главата му" и да казва как да постъпи.

Повод да напиша това ми даде митинг-концерта на Синята коалиция. Особено Кирил Маричков. Вчера или онзи ден, ако не се лъжа го гледах в едно предаване по една телевизия. Каза много верни неща. А за мен най-важното бе това- перифразирам: "Много разочарования и изгубени надежди, но ще отида да гласувам!

И аз пак ще отида да гласувам! Въпреки, че и аз съм разочарован от много неща!

Но все пак има надежда!

А за последно, много се дразня, когато някой каже- просто гласувайте! Няма значение за кого. Висока избирателна активност? Да така е. Но що за глупост? Много, ама много има значение за кого гласуваш!

Нали е предизборна кампания?

Аз пак казвам, ще гласувам на 5 юли! И то за Синята коалиция! Не го крия! Но направят ли пак, някакъв гаф, да му мислят! Напълно сериозно! Аз им давам моя глас и очаквам да изпълнят обещанията си. Доверието според мен е най-важно!

Няма коментари:

Публикуване на коментар