мисли за нещата които ме интересуват и са важни за мен

четвъртък, 4 юни 2009 г.

Защо в неделя, няма да ида на село да напръскам лозето, нито на риболов, нито за гъби или някъде другаде...?

Отговора е, че ще трябва да гласувам! И ще отида! Защо ли? Ще се опитам да обясня.

И по-важното е, че аз съм взел това решение. Без да се да се съобразявам с т.н. предизборна кампания. Макър, че сега ни разказаха играта! Аз преценявам кога и какво да направя.
По темата е писано много, и има много интересни мисли и коментарии по блоговете.

Ще се опитам да обясня накратко, ама що ли ми се струва, че няма да е кратко!:)
Гласувал съм по времето на соц-а, 99,9 процента и то само за една кандидатура, избори за Велико Народно Събрание/тогава бях студент в Плевен, гласувах за СДС, а ни натресоха Мичковски и Гайтанджиев, които после се оказаха чиста проба ченгета от ДС! /
Надеждата ми бе 1997г. И нещата почнаха да се получават леко, по-леко, и после разочарование! Мадридския месия! После тройната ламя!
От 2001г. не съм гласувал! За какво да гласувам? БСП, когато бяха опозиция, обещаваха, че ще има проверки за т.н. "царски имоти", магистрала "Тракия" и какво направиха? Най-крадливата коалиция! И се питаш, говорят едно, а правят съвсем друго. Да не споменавам и "проклятието на България"-Доган! Тук просто коментара е излишен! И т.н. и т.н. примери много, просто няма смисъл да пиша, много добре знаете.

Имах различни идеии как да покажа, че ако пусна празна бюлетина, или цялата задраскана, или дори да напиша-да ви *ба ..... ще изразя някаква позиция! И какво се получи? Ами просто нищо! Нали знаете за кервана и кучетата.

Да ама сега нямам никакво оправдание да не гласувам! Досега тезата, бе че няма алтернатива! Да, ама сега вече има! Не крия пристрастията си! Дори и публично заявявам, ще гласувам за Синята коалиция! Не казвам, че са идеални, напротив имат много кусури, но за мен са по-малкото зло и са доказали, че могат да вършат работа и то дори по-време на криза! Справка-управлението на Жан Виденов. /Ей...знаете ли, че тогава за една нощ станах милионер!:) А после злия Иван Костов деноминира лева и прекърши този моя мечта:(
Също много са ми съмпатични и Зелените! Млади хора, и доказаха, че вършат нещо! Благодарение на тях се спряха някои безумни проекти, които щяха да съсипят едно от нещата с които можем да се гордеем-природата ни! А това е много важно! Както е казано, ние сме я взели назаем от нашите деца и внуци! И трябва да им я върнем.

Просто, хора идете и гласувайте! И за Европарламент и за Народното събрание!
Знам, че веднага би се казало, какъв е смисъла? Ще се купуват гласове, ще се фалшифицират изборите! Да така е! И ще го направят!/няма да забравя сълзите в очите на
Йосиф Сърчаджиев по време на първите "демократични избори"/

Колко повече хора гласуват, толко повече, ще объркаме сметките на разни политически идиоти, мислещи, че всичко им е позволено!

Просто гласувайте по съвест! Вашият глас наистина има значение!

Няма коментари:

Публикуване на коментар