мисли за нещата които ме интересуват и са важни за мен

неделя, 7 юни 2009 г.

Изборите приключиха, да идват следващите!

Е, както обещах отидох да гласувам. Естествено след обяд:) След като се върнах се настаних пред компютъра и се зарових в интернета. И попаднах на това: http://www.glasovoditel.eu/, не го знаех до сега, но все пак реших да проверя дали правилно съм гласувал. И веднага бях разкрит:) Ето ви доказателство:















Не знам доколко са верни тези резултати, ама се радвам, че БСП и ДПС са далеч от мен!

Първи впечатления от изборите накратко: "контролиран вот, купуване на гласове, манипулиране на вота, корпоративен вот". След като гласувах, поговорих с моя позната която бе член на секционната избирателна комисия. Попитах я как вървят изборите, и първите и думи бяха: масово купуване на гласове от "Лидер"!

Нещата наистина почват да вземат заплашителни размери! Вече всичко стана покупко-продажба. Няма политика, няма идеи! Що трябваше да ми проглушат ушите с"Купуването на гласове е престъпление"? Какъв бе смисъла?

За себе си съм доволен, че отидох да гласувам, въпреки, че предполагах, че по-този начин ще изглеждат нещата. И никой не ми предложи нищо, нито пари нито печени пилета:)

Според мен, единственото решение на този проблем е тези 60 и няколко процента на следващите избори да се вземат в ръце и да гласуват!
Тези които са отвратени от политиката, и не могат да бъдат купени! Само по този начин ще се объркат сметките на някои хора с много пари решили да инвестират в политиката, и ще се минимализира ефекта на купените гласове!

Това е начина да се опитаме да направим някаква промяна! Иначе продължаваме да се примиряваме, или трябва направо да правим революция!

Няма коментари:

Публикуване на коментар