мисли за нещата които ме интересуват и са важни за мен

понеделник, 8 юни 2009 г.

Любими филми 2....

Едва днес си пуснах филма "Господин за един ден"
Прекрасен филм! Отлична актьорска игра! Няма значение, че филма е направен по времето на социализма, аз го харесвам! На бялото, не мога да кажа черно! Хем смешен, хем тъжен и навявящ много размисли, за нас като народ. Гледайте филма! Наистина си заслужава!

Една от любимите ми сцени, а те са много!:

Що ли ми се струва, че това не е по-различно от днес? Или този филм вече сме го гледали?

Особенно след вчерашните избори.

2 коментара:

  1. Отвратително техническо ниво, както винаги. И тривиална тематика. Българското кино е тъжна картинка.

    ОтговорИзтриване
  2. До Bla: Ха! Това наистина ме впечатли! Поздравления! Съвсем сериозно! Имаш наистина много оригинален блог! Определено си заслужава да се види!
    Кво да правя? Изостанал съм от модерната визия:)А и съм малко консервативен:)

    За техническото качество си прав. Тогава се е снимало на 36 мм. целулозна лента. А после как се е съхранявала!?
    Тематика може би е тривиална/свързана е с обикновения живот/ а не с разни арт-поп футуристични идеии.

    По скоро идеята ми бе, че това което гледаме във филма, почти не се различава от днес. И то след толко години! И точно поради миналите избори. Както е казано "Никой и нищо не е забравено!"

    Само за едно не съм съгласен- актьорите много добре изпълняват ролите си!

    ОтговорИзтриване