мисли за нещата които ме интересуват и са важни за мен

четвъртък, 9 юли 2009 г.

Welcome to Bulgaria, Mr. Франц-Херман Брюнер!


















"В България все още има престъпници, които танцуват по нервите ни и си играят с нас, и това изобщо не ми харесва, заяви вчера Франц-Херман Брюнер, директор на Европейската служба за борба с измамите (ОЛАФ), при обявяването на годишния доклад за дейността на службата"

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2009/07/09/752908_olaf_prestupnicite_v_bulgariia_si_igraiat_s_nas/
Отговор от форумен колега - Alexander: "Те си играели с вас? А с нас си играят откакто се помним, господа от ОЛАФ! Чакайте! Колко още има да видите! "

И на мен не ми харесва, ама що наистина толко чакахте да кажете тези думи!

Просто, ясно и кратко го е казал Аlexander !

Наистина много ще видят!

Само с едно не съм съгласен с уважаемият Франц-Херман Брюнер, ние българите наистина сме добри танцьори: просто вижте снимката на Представителният ансамбъл за народни песни и танци “Развитие” от град Севлиево например. А, г-н Франц-Херман Брюнер ние българите имаме друга фраза за това което сте се опитали да кажете, а тя е "лазиш ми по нервите!" И отговора е 60 и няколко % гласували българи ! Такава избирателна активност май в никоя страна от ЕС я няма! И за това 2 от управляващите партии бяха сложени на място където заслужават. И то от избирателя-Българския народ! И за това Доган няма да си купи летяща чиния, а Станишев да се оглежда паднала ли е Елена или не. За третата управляваща партия, просто не си струва щракането по клавиатурата.

И за да не става дипломатичен скандал :) поздрав с :
/Моите уважения към сайта http://www.horo.bg/ и на НА ТАНЦЬОРИТЕ ОТ КЛУБ БЪЛГАРСКО ХОРО - ПЛЕВЕН!/
Докато има такива млади хора и надежда, ще има!
А, щях да забрава! Ако не се лъжа откакто е президент Първанов, Дунавското хоро не звучи на връх Нова година:(. А на миналата и европейския флаг го нямаше до българския. Май вярна ще излезе рекламата, че традициите.......

Няма коментари:

Публикуване на коментар